My new shawl/ Moja nowa chusta

Dziergałam tę chustę w czasie późno kwietniowych i wczesno majowych upałów. Tak, u nas przez kilka dni temperatura w ciągu dnia dochodziła do 29 stopni. Najmilsza cześć dnia to poranek – dzieciaczki jeszcze w łóżkach, a ja z kawą i drutami w ogrodzie. Codziennie obserwowałam jak przyroda budzi się z uśpienia, jednego dnia na drzewach ledwo były widoczne pąki, a już drugiego liście rosły w oczach. W takich przyjemnych okolicznościach rosły liście na mojej nowej chuście.

I was knitting this shawl during hot days at the end of April and the beginning of May. It was really hot – up to 29 degrees C. The best part of this days was morning. My kids were still in their beds and I was in my garden with a cup of coffee and my needles. Everyday trees in my garden were changing dramatically. One day they were almost naked and the other leaves were growing in the eyes. In such pleasant circumstances my shawl was finished.

          

Do zwykłych listków dodałam parę  nuppków (bąbelków) It is made in pattern of leaves and nupps.

(kolor trochę przekłamany) (the colour is slightly different from original)

i troszkę ażurku na zakończenie

and a  lacy ending

Aż szkoda, że nie moja. That’s a pity it isn’t mine.

Tylko nie wiem jak ją nazwać?

This entry was posted in szale i chusty. Bookmark the permalink.

12 Responses to My new shawl/ Moja nowa chusta

  1. beajulla says:

    Prześliczna chusta :))) Taki prawdziwy zwiastun wiosny liściasto -zielony:D
    Pozdrawiam

  2. AnnaDębska says:

    Cudna chusta 🙂

  3. Majka says:

    Piękna kompozycja…ja też uwielbiam łączyć rożne wzory…zawsze wychodzi coś niepowtarzalnego..:).

  4. Maria says:

    Jest bardzo ładna…….

  5. Viola says:

    chusta wygląda cudownie :)) pozdrawiam Viola

  6. urszula97 says:

    no to Cię mam, chusty cudowne,

Leave a Reply

